- W marcu 2004 roku postanowiła zapisać się do Klubu Oriflame. Miała wówczas niespełna 17 lat, a jej celem było uzyskanie tytułu Dyrektora Sieci Dystrybucji.
- W październiku 2004, uzyskała status Młodszego Managera.
- W marcu 2005 roku awansowała na poziom Starszego Managera
- W grudniu 2005 ukończyła kwalifikację do tytułu Niezależnego Dyrektora Klubu Oriflame
Kompetencje biznesowe:
- rekrutacja i szkolenie konsultantów
- tworzenie i organizacja pracy zespołu sprzedażowego
- kreowanie nowych Managerów
- organizacja spotkań kosmetycznych i szkoleń marketingowych
Zakres prowadzonych szkoleń biznesowych:
- jak wyznaczać cele i je osiągać
- zarządzanie sobą w czasie i skuteczna organizacja pracy
- motywacja siebie i partnerów biznesowych
- efektywna komunikacja
- asertywność
- pozyskiwanie kontaktów i budowanie długotrwałych relacji
- sztuka autoprezentacji
- mowa ciała w praktyce
- magia wystąpień publicznych
- sprzedaż i obsługa klienta
- wizerunek kobiety w biznesie
Zakres prowadzonych szkoleń kosmetycznych:
- pielęgnacja cery
- techniki makijażu
Teoria potwierdzona praktyką:
Magdalena poprowadziła ponad 4 000 spotkań indywidualnych i spędziła ponad 1 200 godzin na sali szkoleniowej w roli trenera. Potrafi dzięki temu wyczuć potrzeby swoich rozmówców i tak prowadzić spotkania i szkolenia aby spełniały oczekiwania uczestników.