Newsletter - bądź na bieżąco

Wpisz swój e- mail, dostaniesz wiadomość o każdym nowym wpisie



sobota, 6 sierpnia 2011

Ewa Marsula - przyszły Manager?!

Ewa, w katalogu 10 awansowała po raz pierwszy na poziom 6%. Wraz z chłopakiem uzyskali świetny wynik sprzedażowy - ponad 600 PP. Dziś Jej zespół liczy 5 osób. Co będzie dalej?

Kim jest Ewa? 
Jak trafiłaś do Oriflame?
"Prywatnie mam 17 lat i niczym nie różnię się od innych osób w moim wieku. Uczę się, pomagam w domu, spotykam z chłopakiem, nic nadzwyczajnego."  Do Oriflame dołączyłam w zasadzie przypadkiem, o ile można to tak nazwać. Rok temu w Wiśle zrobiono mi w Oribusie makijaż i dostałam bilecik. Później okazało się, że mój bilecik był szczęśliwy ;) I tak zostałam nową posiadaczką tuszu Wonder oraz wstąpiłam do klubu." 

Z jakich "patentów" korzystasz aby osiągnąć tak dużą sprzedaż?
"Mój pomysł na dobrą sprzedaż to uśmiech i samozaparcie. Oprócz najbliższej rodziny sprzedaję również obcym osobom. Kupuję 30 katalogów i wchodzę do każdego sklepu napotkanego na mojej drodze, oczywiście z uśmiechem i entuzjazmem. I tak jakoś się to kręci. Robię to razem z chłopakiem i dzięki temu jest łatwiej, zawsze można się we dwójkę pośmiać i mobilizować do dalszych działań." 

Jakie są Twoje plany związane z Oriflame do końca 2011 roku?
"Do końca 2011 roku chciałabym skupić się bardziej na efektywnej rozbudowie grupy. Konkretniej chciałabym osiągać poziom 18% co katalog albo przynajmniej do końca roku raz go osiągnąć.

Dużo wsparcia i patentów dodaje mi moja grupa i szkolenia :) Bez nich i bez Magdy nie osiągnęłabym poziomu 6% nawet za rok."

Ewka - 3mam za Ciebie kciuki! :)
MB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz