Newsletter - bądź na bieżąco

Wpisz swój e- mail, dostaniesz wiadomość o każdym nowym wpisie



czwartek, 15 listopada 2012

Dodatkowe korzyści z "dzielenia się" Oriflame



Jesteś w Oriflame?

Za mało zarabiasz?


Zacznij rekrutować!!!




Im więcej osób zrekrutujesz do swojego zespołu,
tym więcej będziesz zarabiać!


W aktualnym katalogu (tj. w dniach 12.11 - 02.12.2012 r.) dostaniesz dodatkową kasę za każdą osobę, która bezpośrednio dzięki Tobie rozpocznie Program Witamy. Poniższe ilustracje wyjaśniają na czym polega ów "program dla sponsorów". 

Powodzenia!
MB




6 komentarzy:

  1. Niestety brak mi daru przekonywania :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno osoba, która jest Twoim managerem lub dyrektorem ten dar posiada. Zadzwoń do niej i poproś o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze słyszę to samo: obcemu nie zdradzamy sekretów. Hehe. Ale rozumiem. Jestem osobą która niestety wiele czasu spędza w firmie, praktycznie od rana do wieczora. Moja Liderka tematem rekrutacji przez internet się nie zajmuje. Ale ja spróbuję coś podziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wyłączenie weryfikacji obrazkowej przy dodawaniu komentarzy -ułatwi to życie wielu blogerkom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie powiedziałam Sonju, że "obcemu nie zdradzamy sekretów", każda grupa ma swój sposób działania, a Manager/ Dyrektor to osoby, którym zależy na Twoim sukcesie, więc jeśli Ty zrobisz krok w ich stronę to i oni podzielą się z Tobą swoją wiedzą. Sprawdź to ;)

    Co do weryfikacji, sprawdzę to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, rozumiem co masz na myśli, tylko mój Manager nie zajmuje się w ogóle rekrutacją przez internet, dlatego ja wolę poradzić sobie z kimś znajomym w tej dziedzinie
    pracuję cały dzień, nie mam szans spotykania się z dziewczynami w ciągu tygodnia, o wyjazdy na szkolenia też ciężko
    komputer to mój przyjaciel dlatego tutaj poszukam chętnych

    OdpowiedzUsuń