a pewno z klasą ;) i w dobrych nastrojach. Z dumą, bo to wyjątkowy cykl szkoleń a jednocześnie z poczuciem przygotowania do samodzielnej pracy. Czytaj więcej...
Wiem, że szkolenia, które były i zadania jakie wykonałaś w międzyczasie nie tylko pomogły Ci zbliżyć się do tytuły Dyrektora Klubu Oriflame, ale przede wszystkim uświadomiły jak ważna jest systematyczna praca, konsekwencja i powielanie prostych czynności, które prowadzą do sukcesu.
Przed nami wyjazd na szkolenie na zamku a potem kolejny cykl szkoleń. Czytaj więcej...
Od 10. kwietnia rusza kolejna edycja MBC LA, której będę miała przyjemność być współprowadzącą. Kilka kolejnych osób z naszego zespołu zdecydowało się wziąć w niej udział i przygotować do tytułu Managera Klubu Oriflame. Trzymam za Was kciuki Kochani! :)
pozdrawiam serdecznie
Magdalena Bienia
A to wszystko służy tylko powiększeniu sprzedaży kolejnych przedmiotów z kolejnego katalogu. Gdzie tu człowiek...? Maszyna do klepania pieniędzy...
OdpowiedzUsuńTak, szkolenia slużą do zwiększenia umiejetności sprzedaży.
OdpowiedzUsuńLepsze umiejetności to lepsza obsluga klienta. Satysfakcja klienta to zarobek dla sprzedawcy.
Zarobek dla sprzedawcy to mozliwość spelnienia jego finansowych potrzeb.
Byc moze zakupów zywności, oplacenie czynszu za mieszkanie, a może wyslania dzieci na kolonie.
W jakiej branży pracujesz, ze piszesz o tym z taką pogardą?