Newsletter - bądź na bieżąco

Wpisz swój e- mail, dostaniesz wiadomość o każdym nowym wpisie



środa, 31 marca 2010

Telewizyjna reklama wizerunkowa Oriflame zdobyła Złotą Ideę w konkursie Idea Awards!

Telewizyjna reklama Oriflame „Skarby natury” została głównym laureatem XIX edycji prestiżowego konkursu branży reklamowej - Idea Awards, w kategorii „moda i uroda”. W konkursie co roku ocenianych jest kilkaset reklam, które poddawane są surowej ocenie - najpierw internautów, a następnie jury.


Idea Awards to jeden z najstarszych konkursów w Polsce, oceniających reklamy. Odbywa się już od 19 lat, a jego głównym celem jest podniesienie standardów reklam poprzez uhonorowanie najlepszych z nich.

Głosowanie na reklamy odbywało się on-line, dzięki czemu każdy internauta mógł oddać głos na swoją ulubioną reklamę. Te z nich, które otrzymały najwięcej głosów były oceniane przez jury. Członkami jury konkursu Idea Awards są uznane postacie ze świata reklamy oraz dyrektorzy marketingu firm odnoszących sukcesy na polskim rynku. Przewodniczącymi jury byli już między innymi: Wojciech Mann, Alicja Resich - Modlińska, Tomasz Raczek, Brian Dunion, Robert Kwiatkowski oraz Jacek Bromski. Złotą Ideę przyznaje specjalnie wybrane jury.

"Deyzja jury to dla nas ogromne wyróżnienie, dziękujemy wszystkim uczestnikom za oddanie na Nas swojego głosu” – powiedziała Diana Solarz, dyrektor marketingu Oriflame Poland.

Uhonrowany przez jury spot telewizyjny Oriflame „Skarby natury” został nakręcony w Chorwacji. Za kreację i produkcję spotu reklamowego odpowiadała agencja EURO RSCG 4D, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group. Reklamę wyreżyserował Ivo Mostertman.

Głównym bohterem spotu jest kuferek, w którym specjalne wysłanniczki Oriflame kolekcjonują skarby natury podczas naukowej ekspedycji. Reklamę można było zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych - TVP, TVN, POLSAT, TV4 oraz TVN7 oraz na kanałach tematycznych.


Źródło: www.oriflame.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz